Polityka Cenowa
Struktura cen detalicznych na platformie jest rezultatem funkcji pełnionej przez maybel. maybel pełni rolę pośrednika pomiędzy twórcami, kolekcjonerami i producentami, dążąc do zapewnienia różnorodności w dostępie do unikalnych przedmiotów. Ceny detaliczne na platformie nie są ustanawiane arbitralnie przez maybel.
maybel czerpie zyski wyłącznie z marży. Marża, stanowiąca wynagrodzenie za świadczone przez nas usługi pośrednictwa, jest ustalana w porozumieniu z danym partnerem. Ostateczna wartość przedmiotu wynika z kompleksowego procesu, obejmującego negocjacje z partnerami oraz uwzględnienie poziomu ustalonej marży.
maybel ściśle przestrzega jednostronnej polityki ceny detalicznej, co oznacza, że cena prezentowana na platformie nie może być wyższa niż w innych kanałach dystrybucyjnych partnera.
maybel nie praktykuje strategii promocyjnych. Nasze stanowisko opiera się się na wartościach jakości, unikalności i autentyczności. Decyzja ta wynika z zaangażowania w utrzymanie integralności naszych przedmiotów oraz podkreślenia ich wartości (artystycznej, historycznej, kolekcjonerskiej).
Polityka rabatowa
maybel konsekwentnie nie stosuje polityki rabatowej, utrzymując stałe ceny. To odzwierciedla nasze utwierdzenie w wartość naszej oferty oraz stanowi wyraz szacunku dla rzemiosła. Stawiamy na uczciwość, eliminując manipulacyjne praktyki i cenimy lojalność naszych partnerów i klientów. W przypadku zobowiązań do stosowania polityki rabatowej zgodnie z wytycznymi producenta, maybel przestrzega tych postanowień, zachowując rzetelność w relacjach z klientami.
W naszej długofalowej strategii kładziemy ogromny nacisk na lojalność wobec rzemieślników, projektantów, kolekcjonerów i klientów. Stawiamy na trwałe relacje, oparte na wzajemnym szacunku.
Oto dlaczego nasza Polityka Cen jest stała:
Zapewnienie jakości: Oferty często zawierają artystyczne autorskie projekty, starannie wykonane przez wykwalifikowanych rzemieślników, których określa ich własny warsztat. Nasza oferta jest starannie kuratorowana i regularnie aktualizowana, aby zapewnić Ci wyłącznie produkty najwyższej jakości.
Uczciwe ceny: Nasza strategia ma na celu nie tylko utrzymanie stabilności cen, ale także zapewnienie uczciwej rekompensaty dla każdego uczestnika naszego ekosystemu biznesowego, w tym pracowników, rzemieślników, sprzedawców i dostawców. Owa strategia stanowi wyraz naszego zobowiązania do budowania trwałych i sprawiedliwych relacji w naszej społeczności biznesowej.
Zrównoważony rozwój: Nasze zobowiązanie do promowania sprawiedliwych wynagrodzeń dla pracowników, sprzedawców i dostawców jest integralną częścią naszej misji. Nie obniżamy cen naszych produktów, aby zachować te standardy i zapewnić, że nasza działalność będzie nadal opierać się na zrównoważonych praktykach ekonomicznych.
Ekologiczne podejście: maybel wspiera zrównoważone podejście do produkcji i konsumpcji. Wszystkie produkty oferowane na naszej platformie są wybierane w sposób odpowiedzialny, a wielu naszych sprzedawców stosuje metody produkcji przyjazne dla środowiska.
Polityka eMRP: Jednostronna Elektroniczna Polityka Minimalnych Cen Detalicznych (ang. Electronic Minimum Retail Price Policy) jest elementem naszego zobowiązania do uczciwej konkurencji i transparentności cenowej. Ustanawia ona minimalne ceny detaliczne, których sprzedawcy nie mogą naruszać, co pomaga w zapobieganiu nieuczciwym praktykom cenowym, takim jak dumping cenowy czy utrzymywanie niezdrowej konkurencji, opartej wyłącznie na niskich cenach. Dla klientów maybel, polityka eMRP przekłada się na większy wybór produktów oraz pewność, że ceny obiektów odzwierciedlają ich rzeczywistą wartość.
Nasze wysiłki: Poszukujemy i nawiązujemy współpracę z najlepszymi sprzedawcami z całej Europy, którzy oferują wyjątkowe przedmioty kolekcjonerskie, dzieła sztuki, meble, dekoracje i wiele innych. To niezwykły trud – znaleźć i zbudować takie relacje, które pozwalają nam dostarczać niepowtarzalne produkty.
Unikalność: Nasza oferta produktowa składa się często z rzadkich i unikalnych przedmiotów, które nie są łatwo dostępne w innych miejscach. Wiele z nich jest jedynymi egzemplarzami w Europie lub na świecie. Z tego powodu, cena każdego z naszych produktów jest uzasadniona ich wartością i rzadkością.
Równość: W maybel praktykujemy tzw. cenę jednolitą. Oznacza to, że nie dokonujemy indywidualnych ustaleń cenowych ani nie określamy żadnej grupy klientów. Każdy klient ma równe szanse na zakup produktu w tej samej cenie, co zapewnia uczciwość i transparentność naszej polityki cenowej.
Doświadczenie Klienta: Strategia cenowa skoncentrowana jest na dostarczeniu klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego. Wywodząca się z tej strategii polityka pozwala nam dostarczać produkty o wyjątkowej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu cen, które odzwierciedlają ich artystyczną, historyczną lub kolekcjonerską wartość.
Wysoka jakość usług: Wierzymy, że prawdziwa jakość usług nie ogranicza się jedynie do oferty, ale obejmuje także doświadczenie, jakie klienci przeżywają na naszej platformie. Dlatego dbamy o to, aby każdy kontakt z nami był wyjątkowy i o poczucie, że możesz liczyć na kompleksowe wsparcie w każdym aspekcie współpracy.
Technologiczne innowacje: maybel stawia na rozwijanie nowoczesnych narzędzi, które mają na celu usprawnienie doświadczenia klientów. Nieustannie pracujemy nad budowaniem najnowszych technologii. Platforma jest wynikiem ponad roku intensywnych prac nad jej funkcjonalnością i wydajnością. Jednak zobowiązanie do doskonalenia nieustannie popycha nas do dalszego rozwoju. Pracujemy nad stałym ulepszaniem i dodawaniem nowych funkcjonalności, aby zapewnić Ci możliwość korzystania z najnowszych osiągnięć technologicznych w najbardziej przyjazny i wydajny sposób.
Dziękujemy za wybór naszej witryny. Doceniamy Twoje zainteresowanie i pragniemy zapewnić, że konsekwentnie będziemy dążyć do dostarczania Ci najlepszych produktów i usług. Wierzymy, że polityka stałych cen pomoże nam utrzymać nasze wartości i osiągnąć cele, jakie przyświecają maybel.
Z poważaniem
Zespół maybel
Polityka eMRP
Jednostronna Elektroniczna Polityka Minimalnych Cen Detalicznych (ang. Electronic Minimum Retail Price Policy, eMRP) to polityka wprowadzona przez Komisję Europejską w 2019 roku, mająca na celu zapobieganie naruszaniu prawa konkurencji na rynkach detalicznych poprzez ograniczenie umów o minimalne ceny detaliczne (MRP).
Polityka eMRP wymaga od producentów i dystrybutorów, aby nie wprowadzali do umów o MRP klauzul zakazujących sprzedaży produktów po niższych cenach niż ustalone minimalne ceny detaliczne. To strategia handlowa stosowana przez producentów, polegająca na ustaleniu minimalnej ceny, jaką sprzedawcy detaliczni mogą pobierać za ich produkty.
Polityka ta dotyczy wyłącznie jednostronnego ograniczenia minimalnej ceny sprzedaży przez sprzedawców detalicznych, co oznacza, że producent nie narzuca maksymalnej ceny, jaką detaliści mogą pobierać od klientów. Polityka eMRP ma na celu utrzymanie jednolitej ceny detalicznej dla danego produktu, niezależnie od sklepu, w którym jest on sprzedawany.
Polityka ta jest “elektroniczna”, ponieważ zwykle jest ona wprowadzana w życie za pomocą systemów informatycznych, które umożliwiają producentowi monitorowanie cen detalicznych w różnych kanałach dystrybucyjnych i ich egzekwowanie.
Polityka eMRP ma w przewadze zastosowanie w przypadku produktów, które są wysoce konkurencyjne lub mające duże znaczenie dla marki. Jej celem jest zapewnienie jednolitej ceny detalicznej dla danego produktu i ochrona marki przed niekorzystnymi wahaniami cenowymi, które mogą szkodzić reputacji marki i poziomowi sprzedaży.