FAQ

Cześć! Jak możemy Ci pomóc?

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.
Jeśli nurtuje Cię coś jeszcze – skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta dostępnym pod adresem hello@maybel.pl.

Ogólne

Skąd pochodzi maybel i jakie wartości reprezentuje?

maybel to polska marka, która powstała z pragnienia urzeczywistnienia wizji o stworzeniu jednego miejsca dla wielbicieli sztuki użytkowej i architektów wnętrz – z ofertą unikalnego wzornictwa z przeszłości i z czasów współczesnych. Jest to pierwszy marketplace, który zawiera tak eksperymentalną i zróżnicowaną ofertę. Stajemy w kontrze do tendencji szybkiej produkcji, cenimy uczciwe rzemiosło, niezwykle ważny jest dla nas zrównoważony rozwój, jesteśmy transparentni w swoich działaniach. Poszukujemy piękna w prawdzie kształtów i materiałów. Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem, złożonym z różnych osobowości, perspektyw i środowisk. Mamy wiarę w to, że design, to nie tylko to co widzisz – to proces jego tworzenia i emocje z nim związane.

Skąd pochodzą dostępne na waszej platformie przedmioty?

Współpracujemy i zawieramy ufne relacje z profesjonalnymi butikami vintage oraz producentami i manufakturami tworzącymi współcześnie. Odpowiedzialnie czuwamy nad selekcją produktów, biorąc pod uwagę estetykę oraz stan zużycia. maybel to pozbawiona granic scena dla artystów, marek, projektantów i rzemieślników działających w duchu naszych postanowień i przekonań.

Czy maybel zajmuje się projektowaniem wnętrz?

Tak, marka maybel poza ofertą produktową zajmuje się również projektowaniem wnętrz. Jesteśmy kreatywną agencją projektową, która specjalizuje się w projektowaniu i aranżacji przestrzeni mieszkalnych, biurowych i handlowych. maybel oferuje kompleksowe usługi projektowe, od koncepcji i projektu, po realizację projektu i koordynację prac budowlanych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Usługi projektowe.

Czym jest dla maybel zrównoważony rozwój?

Zrównoważony rozwój to dla nas podejmowanie działań mających na celu zminimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne oraz społeczeństwo, zapewniających jednocześnie rozwój biznesu.

Oto główne aspekty naszej aktywności:

Do pakowania przesyłek wykorzystujemy materiały ekologiczne i recyklingowe – najczęściej już kiedyś użyte, budując tym samym ofertę produktami z drugiej ręki, zapewniając im serię żyć. Dążymy do ograniczenia emisji spalin poprzez minimalizację negatywnego wpływu transportu na środowisko, organizując dostawy krótkiego zasięgu i konsolidując zamówienia w jeden przewóz. Z naszymi partnerami współpracujemy w duchu przestrzegania najwyższych standardów środowiskowych i społecznych w całej rozciągłości łańcucha dostaw. Uwzględniamy zasady etyki, promujemy dobre relacje z partnerami biznesowymi, dbamy o bezpieczeństwo pracowników i klientów. Więcej o postawie maybel przeczytasz w zakładce Zrównoważony rozwój.

Po raz pierwszy kupuję meble vintage przez internet, czego mogę się spodziewać?

Ponieważ większość asortymentu maybel to przedmioty, które mają już swoją historię, znak czasu na ich powierzchni jest uzasadniony. Wspólnie z kolekcjonerami i kuratorami staramy się prawidłowo ocenić ich stan i dbamy o to, żeby wszystkie istotne ślady zużycia były szczegółowo zobrazowane i opisane. Niektóre obiekty zostały poddane renowacji. Przedłuża to ich życie, nie oznacza jednak, że wyglądają na nowe. Zanim zdecydujesz się na zakup, dokładnie obejrzyj zdjęcia i przeczytaj opis przedmiotu. Jeśli masz dodatkowe pytania co do jego stanu, wymiarów albo innych ważnych dla Ciebie szczegółów, skontaktuj się z nami pod adresem hello@maybel.pl. Wszystko po to, żebyś wiedział/a jak najwięcej o przedmiocie, zanim go kupisz.

Czy na waszej stronie znajdę współczesne produkty?

Tak. Tworzona przez nas selekcja produktów obejmuje obiekty współczesne, tworzone w obecnych czasach, a pochodzące od niezależnych projektantów, producentów czy manufaktur. Oferujemy także reedycje znanych projektów z epoki, produkowane aktualnie na licencji ich twórców.

Dlaczego warto kupować na maybel?

Uznaliśmy, że dla Twojej i poniekąd własnej wygody warto zebrać perły i ikony designu w jednym miejscu, tworząc jednocześnie ofertę niezależną i wyselekcjonowaną. Czasy wertowania tysięcy ofert aukcyjnych i odwiedzania setek sklepów stacjonarnych w poszukiwaniu nadzwyczajnego wzornictwa uznajemy za zakończone. maybel przekazuje Ci możliwość wyboru przedmiotów od zaufanych dostawców vintage oraz współczesnych manufaktur, ubranych w starannie tworzone katalogi z kartami produktów, które trafiły do sprzedaży dzięki naszej wnikliwej selekcji. Dodatkowo, otwiera dostęp do światowego formatu okazów i projektów z każdego zakątka globu. Nie musimy podkreślać, ale nieskromnie to zrobimy; zapewniamy udział w wygodnych, pełnych frajdy zakupach! Wszystko to dzięki nowoczesnej platformie, bezpiecznym płatnościom oraz 14-dniowej możliwości zwrotu zakupu.

Czy mogę zarezerwować wzorniczą perełkę?

Chcąc pozbyć się wszelkich granic zakupowych i pozostać w pełni otwartym dla każdego, nowo pojawiającego się Klienta maybel, nie prowadzimy rezerwacji oraz tymczasowych blokad sprzedażowych przedmiotów. Spontanicznie – kto pierwszy, ten szczęśliwy i perły nosi.

Czy maybel posiada sklep stacjonarny?

Jeszcze nie. Zawiadomimy, jak tylko zaczniemy nad nim pracować. Pozostań z nami w bieżącym kontakcie, dołącz do newslettera.

Jak mam rozumieć opisy wskazujące na stan przedmiotów?

Ponieważ maybel skupia w swojej ofercie obiekty stare i nowe, opisujemy ich dzisiejszy stan następująco:

● Nowy: Przedmiot nieużywany wytwarzany współcześnie;
● Odnowiony: Przedmiot używany, po renowacji;
● Idealny: Przedmiot używany, bez zauważalnych śladów zużycia;
● Bardzo dobry: Przedmiot używany z minimalnymi śladami zużycia;
● Dobry: Przedmiot używany z pewnymi ślady zużycia;
● Wysłużony: Przedmiot używany z zauważalnymi śladami zużycia ale funkcjonalny.

Czy mogę sprzedawać na maybel?

Jeśli prowadzisz butik vintage lub jesteś producentem i chcesz z nami współpracować, sprawdź stronę dla Sprzedawców/Oferentów/Kolekcjonerów.

Zamówienia

Jak mogę złożyć zamówienie?

Rekomendujemy założenie swojego panelu klienta poprzez zarejestrowanie się na naszej platformie. Zamówienie zrealizujesz za pośrednictwem naszej strony internetowej, dodając produkt do koszyka. Następnie wpiszesz dane niezbędne do wysyłki czy transportu, wybierzesz dogodną dla siebie metodę płatności i zależnie od sposobu opłacisz przelew. Platforma jest bardzo intuicyjna – pierwszą miłość po zobaczeniu produktu, a jego przekazanie w Twoje ręce dzieli tylko kilka kliknięć.

Jakie metody płatności oferujecie?

Oferujemy wiele różnych opcji płatności i nie pobieramy dodatkowych opłat za żadną z nich. Akceptujemy tradycyjne przelewy bankowe, karty kredytowe/debetowe (Visa, Mastercard, Diners), a także portfele elektroniczne (PayPal), płatności mobilne (BLIK, Google Pay, Apple Pay). Obsługujemy również system płatności ratalnej (mBank, Alior Bank) oraz limit odnawialny P24NOW, o który wnioskujesz raz, a zakupy możesz robić wielokrotnie. Oferujemy również płatności odroczone PayPo, polegające na odroczeniu zapłaty bez dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że przy metodzie płatności „przelew bankowy”, nie ponosimy odpowiedzialności za żadne dodatkowe opłaty, które Twój bank może pobrać podczas dokonywania przelewu na nasze konto. Wszystkie konta bankowe maybel sp. z o.o. są zarejestrowane w Polsce.

Kiedy moja karta płatnicza zostanie obciążona?

Twoja karta płatnicza zostanie obciążona bezpośrednio po potwierdzeniu zakupu online. Kwota może być wyświetlana jako znajdująca się pod blokadą na Twoim koncie przez krótką chwilę, dopóki transakcja nie zostanie przetworzona przez Twój bank.

Czy mogę zapłacić w ratach?

Tak, maybel oferuje opcję płatności w ratach. W ten sposób można rozłożyć koszty na kilka miesięcy i łatwiej poradzić sobie z większymi wydatkami. Aby skorzystać z tej opcji, zazwyczaj należy wybrać odpowiednią formę płatności podczas składania zamówienia. Następnie, w zależności od wybranej opcji, konieczne może być wypełnienie dodatkowych dokumentów lub uzyskanie pozytywnej decyzji kredytowej.

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Bez obaw! Jeśli coś poszło nie tak podczas dokonywania zakupów bądź po prostu się rozmyśliłeś/aś powiadom nas o tym, wysyłając wiadomość na adres hello@maybel.pl. Jeśli zamówienie nie zostało przetworzone i nie opuściło magazynu kolekcjonera bądź producenta, będziemy mogli je cofnąć lub zmodyfikować.

Co mam zrobić jeśli moja płatność nie powiodła się?

Po pierwsze – bez nerwów. Po drugie – to się zdarza. Po trzecie, w takiej sytuacji wyślemy Ci wiadomość e-mail z nowym linkiem do płatności. Po kliknięciu w przekazany link, bezpiecznie dokonasz zakupów na nowo, wypełniając ponownie pola dotyczące danych adresowych oraz metody płatności.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po prawidłowym złożeniu i bezbłędnie przeprowadzonej płatności zamówienia, otrzymasz od nas jego potwierdzenie. Każdy produkt, który znajduje się w naszej ofercie ma przejrzyście określone granice czasowe wysyłki, niezbędne do jego poprawnego zapakowania i nadania. W chwili ustalenia transportu z firmą przewozową otrzymasz od nas link lub numer przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł z łatwością śledzić jego drogę, do momentu dotarcia pod Twój adres.

Jak otrzymam potwierdzenie zamówienia? Czy otrzymam paragon lub fakturę?

Potwierdzenie zamówienia wraz z fakturą bądź paragonem, wyślemy Ci e-mailem w kilka chwil po jego opłaceniu. Jeśli potwierdzenie to nie będzie od razu widoczne sprawdź folder ze spamem, aby upewnić się że dokumenty nie znalazły się tam przypadkowo.

Nie mogę usunąć produktu z koszyka – co zrobić?

Jeśli po ponownym odświeżeniu strony z zawartością koszyka i ponownym zastosowaniu opcji usuń produkt sytuacja nie ulega zmianie, prosimy o sprawdzenie:

a) czy przeglądarka z której korzystasz jest oczyszczona z plików cookies;
b) czy pomocnym nie okaże się użycie alternatywnej przeglądarki (rekomendujemy korzystanie z Google Chrome, Firefox lub Safari);
c) czy urządzenie z którego korzystasz posiada najnowsze aktualizacje;
d) czy ponowne uruchomienie urządzenia nie rozwiązuje zaistniałego problemu?

Jeśli opisane powyżej działania nie poprawiają sytuacji, wyślij wiadomość e-mail na adres hello@maybel.pl, dołączając zrzuty ekranu przedstawiające problem. W jego treści zawrzyj informacje dotyczące nazwy używanej przeglądarki oraz wersji systemu iOS. Nasz zespół ds. obsługi klienta priorytetowo rozpatrzy sprawę, a jeśli problemu nie uda się rozwiązać, zostanie on poddany dalszej eskalacji. Oznacza to, że wszelkie zrzuty ekranu oraz linki do Twojego Konta Użytkownika wraz z przesłanym wątkiem mailowym, mogą zostać użyte wewnętrznie.

Dostawa

W jaki sposób dostarczycie moją przesyłkę?

maybel oferuje cztery wybrane formy dostawy: Paczkomat InPost, dostawa kurierem, usługa z wniesieniem Comfort (white glove delivery), transport własny (realizowany przez Sprzedawcę obiektów vintage i antyków).
Usługa kurierska obejmuje dostawę pod Twoje drzwi – kurier podejmie próbę doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Jeśli dostawa nie powiedzie się za pierwszym razem, skontaktuj się z przewoźnikiem, aby zaplanować drugą próbę doręczenia. O szczegółach dotyczących dostawy dowiesz się więcej z zakładki Wysyłka i zwroty.

Jak długo muszę czekać na dostawę pod moje drzwi?

Czasy realizacji dostaw wskazane są w każdej karcie, przypisanego do niej produktu. Pamiętaj, że maybel.pl zrzesza w swoim portfolio produktowym także obiekty vintage, których właściciele (współpracujący z nami w ramach dropshippingu kolekcjonerzy i kuratorzy) funkcjonują wraz z przypisanymi do ich zbiorów magazynami w Europie. Możliwym jest, że czas dostawy każdego z produktów w obrębie Twojego zamówienia może być różnym ze względu na lokalizację danego dostawcy bądź producenta. W przypadku produktów współczesnych – rzetelnie informujemy o długości trwania wysyłki z magazynu producenta, a informacje te zamieszczamy w ofercie.

Co to jest dropshipping?

Działamy w oparciu o rodzaj sprzedaży detalicznej, jakim jest dropshipping. Oznacza to, że maybel nie posiada stacjonarnego magazynu z towarami, w których sprzedaży pośredniczy. Zamówione przez Ciebie produkty są wysyłane pod wskazany adres bezpośrednio od zewnętrznego dostawcy (kolekcjonera bądź producenta).

Do jakich krajów wysyłacie wasze produkty?

Nasze produkty wysyłamy do krajów Unii Europejskiej. W niektórych przypadkach możemy również wysyłać je do innych krajów na całym świecie. Prześlij swój kod pocztowy, kraj i nazwę produktu na hello@maybel.pl, a postaramy się to wspólnie zorganizować.

Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie jest już w drodze? Czy mogę śledzić status dostawy?

Kiedy Twoja paczka zostanie nadana, otrzymasz od nas potwierdzenie mailowe. Znajdziesz w nim link do śledzenia przesyłki wraz z jej numerem, dzięki czemu będziesz mógł na bieżąco sprawdzać status dostawy.

Czy istnieje możliwość samodzielnego odbioru?

Oferujemy ubezpieczoną wysyłkę, aby mieć pewność, że nie musisz kiwnąć najmniejszym palcem, żeby paczka dotarła bez uszczerbku pod wskazany przez Ciebie adres. W szczególnych przypadkach maybel umożliwia opcję odbioru osobistego mebla, wyłącznie pod warunkiem gdy ten jest zaklasyfikowany do kategorii vintage lub antyki i Sprzedawca/Oferent wyraża na to zgodę.

Muszę zmienić adres dostawy. Jak mam to zrobić?

Niezwłocznie powiadom o tym nasz zespół, dostępny pod adresem hello@maybel.pl. Zrobimy co w naszej mocy, aby dokonać zmiany wskazanych przez Ciebie danych adresowych. Pamiętaj proszę, że nie zawsze jest to możliwym, zwłaszcza kiedy powiadamiasz nas o tym fakcie zbyt późno. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie możemy zmienić adresu.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Marzymy o waszym całkowitym i nigdy niekończącym się zadowoleniu z zakupów w maybel. Rozumiemy jednak, że zdarzają się nieoczekiwane sytuacje. Jeżeli zakupiony przedmiot Cię nie satysfakcjonuje, możesz go zwrócić (na własny koszt, za pomocą wybranego przewoźnika) w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania przez swój Panel Użytkownika bądź z naszą pomocą, dostępną pod adresem hello@maybel.pl. Otrzymasz od nas adres zwrotu, a gdy przedmiot wróci w stanie niezmienionym i kompletnym do sprzedawcy, otrzymasz od nas zwrot kosztów przedmiotu. Szczegółowe informacje na temat naszej polityki zwrotów znajdziesz tutaj.

Przedmiot okazał się uszkodzony lub niezgodny z opisem. Czy mogę złożyć reklamację?

Tak. Konieczne jest sprawdzenie przedmiotu w obecności kuriera i w razie uszkodzeń spisanie protokołu szkody, abyśmy mogli rzetelnie przeanalizować sytuację. Brak takiego dokumentu jest podstawą do odrzucenia reklamacji przez sprzedawcę. Reklamację możesz zgłosić przez swój Panel Użytkownika lub skorzystać z formularza reklamacji, dostępnego tutaj. Na wszystkie zgłoszone reklamacje odpowiemy w ciągu 3-4 dni roboczych.

Mój zwrot dotarł do sprzedawcy, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Po otrzymaniu Twojego zwrotu i przetworzeniu go przez nasz system, zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Po zgłoszeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wszystkich szczegółów. Pamiętaj, że może upłynąć do 5 dni roboczych, zanim kwota będzie widoczna na Twoim koncie.

Ile wynoszą koszty wysyłki zwrotnej?

Wielkość kwoty wysyłki zwrotnej będzie się różnić w zależności od rozmiarów i wagi produktu, a także miejsca jego nadania. Ponieważ, jako Klient jesteś odpowiedzialny za wszelkie koszty wysyłki związane ze zwrotem nieuszkodzonego produktu, możesz skorzystać z najbardziej opłacalnej metody wysyłki. Aby uzyskać dokładną wycenę od wybranego przewoźnika, warto skorzystać z wymiarów i wag produktów, które są wyświetlane na stronie każdego z nich.

Jaka jest waga oraz wymiary produktów/opakowań?

Wymiary oraz wagę produktów i opakowań można znaleźć bezpośrednio na stronie produktu, tuż obok zdjęcia przedmiotu.

Gdzie należy zwrócić produkty?

Aby zainicjować zwrot, wyślij e-mail pod adres hello@maybel.pl, podając numer zamówienia i powód zwrotu. Następnie udostępnimy Ci adres magazynu sprzedawcy, na który należy zwrócić produkty. Możesz także skorzystać z formularza dotyczącego zwrotów, dostępnego tutaj lub korzystając z zakładki Zwroty na twoim koncie.

Czy po dokonaniu zwrotu odzyskam koszty dostawy?

Niestety nie. Zgodnie z regulaminem maybel, koszty zwrotu oraz kierowanej pod adres wysyłki pierwotnej pokrywa Kupujący. Zachęcamy do zapoznania się z treścią Polityki zwrotów i reklamacji dostępnej tutaj.

Czy zamiast zwrotu pieniędzy, mogę otrzymać zamiennik zwróconego przedmiotu?

maybel nie oferuje bezpośrednich wymian, natomiast Twoje zamówienie można wymienić poprzez zwrot pieniędzy i złożenie nowego zamówienia. Tego typu wymiana może nastąpić w przypadku produktów współczesnych. Obiekty vintage stanowią unikatowe i niepowtarzalne egzemplarze. Pamiętaj – aby reklamować produkt, należy zachować jego oryginalne opakowanie. Nie wyrzucaj wadliwego produktu, dopóki nie otrzymasz od nas wskazań i instrukcji. Brak zwrotu pierwotnego produktu, będzie powodowało naliczenie regularnej opłaty za produkt zastępczy. Ponadto zwrócone produkty, które okażą się sprawne i bez zastrzeżeń, mogą nie kwalifikować się do wymiany lub mogą podlegać opłacie za uzupełnienie zapasów lub specjalne zamówienie, na Twoje żądanie produktu zastępczego. Zachęcamy do zapoznania się z treścią Polityki zwrotów i reklamacji dostępnej tutaj.

Co się stanie ze zwrotem moich pieniędzy, jeśli karta nie jest już w użyciu?

Dopóki konto karty pozostaje otwarte – zwrot zostanie pomyślnie zrealizowany za pośrednictwem karty użytej do złożenia zamówienia. Jeśli karta została zgubiona, skradziona lub anulowana, nadal możemy zrealizować zwrot należności. Przepisy stanowią, że zwrot powinien być dokonany na oryginalną metodę płatności, czyli na kartę, z której dokonano transakcji.
Jeśli karta, z której dokonano płatności, nie jest już w użyciu, wówczas zwrot środków może zostać zrealizowany na inny sposób, np. na inną kartę lub jako przelew bankowy na Twoje konto.

Warto jednak pamiętać, że w przypadku zwrotu środków na inną kartę, konieczne będzie potwierdzenie Twoich uprawnień do tej karty, aby uniknąć oszustwa. Jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych od jego zrealizowania, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu hello@maybel.pl.

Czy mogę zwrócić więcej niż jedno zamówienie w tej samej paczce?

To zależy. Zgodnie z naszymi wartościami chcielibyśmy zadbać o najbardziej ekologiczny kurs powrotny Twojej paczki. Jest to możliwe, w przypadku gdy w kilku zamówieniach znajdowały się wyłącznie produkty współczesne. Należy natomiast pamiętać, że maybel zrzesza w swoim portfolio produktowym także obiekty vintage, których właściciele (współpracujący z nami kolekcjonerzy i kuratorzy) funkcjonują wraz z przypisanymi do ich zbiorów magazynami w Europie. Najlepiej będzie jeśli przed powzięciem tej decyzji skontaktujesz się z nami w celu ustalenia dogodnej dla Ciebie i planety zarazem wysyłki zwrotnej. Postaramy się zorganizować Twój zwrot.

Czy mogę zwrócić przedmioty, które zostały kupione za pomocą karty podarunkowej?

Jak najbardziej! Twoje prawo do zwrotu towaru zawsze pozostaje niezmienne – niezależnie od tego, czy robisz zakupy, używając karty podarunkowej, wybranej metody płatności, czy też połączenia tych dwóch opcji. Jeśli karta podarunkowa w całości pokrywa kwotę zamówienia – zwrócimy środki pod postacią zastępczej karty, gotowej do wykorzystania przy następnym zamówieniu. Jeżeli płatność została zrealizowana za pomocą połączenia wybranej metody płatności oraz karty podarunkowej, najpierw zwrócimy wszystkie środki pobrane za pomocą alternatywnej metody płatności, po czym resztę należności opiewających na wartość pierwotnej karty podarunkowej, przekażemy na jej opcji zastępczej.
Twoja zastępcza karta, będzie miała tę samą datę ważności, jak otrzymany pierwotnie oryginał.

Co zrobić, jeśli kwota otrzymanego zwrotu pieniędzy jest nieprawidłowa?

Nie będziemy chcieli dopuścić do takiej sytuacji, jednak w przypadku popełnienia takiego błędu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, za pośrednictwem adresu mailowego hello@maybel.pl, podając dodatkowo następujące informacje: numer zamówienia, którego dotyczy problem oraz wskazanie na wchodzące w jego skład produkty. Po otrzymaniu Twojej wiadomości, postaramy się rozwiązać zaistniałą sytuację tak szybko, jak tylko to możliwe.

maybel dla profesjonalistów

Czym jest program maybelPRO?

Program maybelPRO, to usługa skierowana do architektów, projektantów wnętrz, scenografów, dekoratorów i innych profesjonalistów zajmujących się wnętrzarstwem. Oferuje ona mnóstwo korzyści, takich jak prowizja, zniżka handlowa wbudowana w przypisane konto, wgląd do próbników materiałów, wysokiej jakości modele produktów do pobrania i dużo, dużo więcej. Chcesz poznać szczegóły? Dowiedz się tutaj.

Jak ubiegać się o dostęp do programu maybelPro?

Złóż wniosek o konto maybelPro tutaj, a my rozpatrzymy go w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli znajdujesz się na terenie Unii Europejskiej, pamiętaj, że do przetworzenia wniosku niezbędny jest ważny numer VAT/NIP.

Gdzie mogę znaleźć wzorniki materiałów i modele do pobrania?

Wszystkie dostępne wzorniki znajdziesz przy karcie każdego produktu, odpowiednio oznaczone specjalną ikoną.

Gdzie znajdę pliki CAD i BIM?

Po zalogowaniu się na swoje konto maybelPRO, wszystkie dostępne pliki CAD / BIM znajdziesz na stronie każdego produktu, klikając „Pobieranie”, a następnie „Pliki CAD”. Jeśli interesujące Cię pliki CAD nie są dostępne online, napisz do nas na adres pro@maybel.pl, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

Złożyłam/em zamówienie jako gość i nie mogę go odnaleźć?

Posiadanie pełnej i chronologicznie ułożonej historii zamówień to przywilej użytkownika, posiadającego konto na maybel. Jest to oczywiście opcjonalne, a zakupów możesz dokonać z pozycji naszego gościa – niezarejestrowanego użytkownika. Wszelkie informacje o statusach zamówienia oraz jego szczegółach przekazujemy na adres Twojej skrzynki mailowej, podany podczas składania zamówienia.

Jeśli nie otrzymujesz wyżej opisanych powiadomień, skieruj wiadomość mailową pod adres hello@maybel.pl, przekazując w jej treści wskazanie na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia oraz dane odbiorcy zamówienia wskazane w formularzu. Twoją sprawą zajmiemy się tak szybko, jak to możliwe.

Zapomniałam/em hasła do konta – jak zresetować stare i ustawić nowe?

Jeśli zapomniałaś/eś hasła – nic straconego! Możesz szybko zresetować stare i ustanowić nowe, przypisane do Twojego konta. Strona maybel jest zaprojektowana bardzo intuicyjnie, w chwili błędnie wpisywanego hasła w panelu logowania proponuje Ci jego zmianę, narzucając kroki postępowania. Prawidłowe wykonanie poleceń skutkuje wysłaniem na Twoją skrzynkę mailową linku, za pomocą którego ustanowisz nowy wariant hasła. W przypadku trudności skontaktuj się z maybel pod adresem hello@maybel.pl.

Chcę zrezygnować z subskrypcji newslettera – jakie kroki wykonać?

Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji newslettera, najpierw musisz znaleźć link do wypisania się z listy mailingowej. Zazwyczaj taki link znajduje się na dole każdego newslettera.

Po kliknięciu na link powinno pojawić się okno lub strona internetowa, na której potwierdzisz swoją decyzję o wypisaniu się. Możliwe, że zostaniesz poproszona/y o podanie przyczyny rezygnacji lub o potwierdzenie adresu e-mail. Jeśli nie możesz znaleźć linku do wypisania się z listy mailingowej, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, wysyłając prośbę na adres hello@maybel.pl i poprosić o usunięcie Twojego adresu e-mail z listy mailingowej.

Nie mogę zalogować się do swojego konta użytkownika – co zrobić?

Jeśli po ponownym odświeżeniu strony z panelem do logowania i ponownym wpisaniu danych w puste pola sytuacja nie ulega zmianie, prosimy o sprawdzenie:

a) czy przeglądarka z której korzystasz jest oczyszczona z plików cookies;
b) czy pomocnym nie okaże się użycie alternatywnej przeglądarki (rekomendujemy korzystanie z Google Chrome, Firefox lub Safari);
c) czy urządzenie z którego korzystasz posiada najnowsze aktualizacje;
d) czy ponowne uruchomienie urządzenia nie rozwiązuje zaistniałego problemu?

Jeśli opisane powyżej działania nie poprawiają sytuacji, wyślij wiadomość e-mail na adres hello@maybel.pl, dołączając zrzuty ekranu przedstawiające problem. W jego treści zawrzyj informacje dotyczące nazwy używanej przeglądarki oraz wersji systemu iOS. Nasz zespół ds. obsługi klienta priorytetowo rozpatrzy sprawę, a jeśli problemu nie uda się rozwiązać, zostanie on poddany dalszej eskalacji. Oznacza to, że wszelkie zrzuty ekranu oraz linki do Twojego konta użytkownika wraz z przesłanym wątkiem mailowym, mogą zostać użyte wewnętrznie.

Dlaczego na stronie maybel występują problemy techniczne?

Jako firma startup’owa nieustannie dążymy do ulepszania i rozwoju naszej platformy, zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Czasami może to jednak oznaczać, że uruchomienie nowej funkcjonalności przyniesie ze sobą szereg wcześniej nie występujących komplikacji. Niezwykle mocno doceniamy Twoją cierpliwość podczas zgłaszania i monitorowania tego typu problemów.

Masz dodatkowe pytania – skontaktuj się. Chętnie udzielimy niezbędnych informacji. Napisz do nas na adres hello@maybel.pl.

Media i prasa

Jak można się z wami skontaktować w sprawach medialnych i prasowych?

Miło nam, że rozważasz nawiązanie z nami współpracy. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym, kim jesteśmy i jakie wartości cenimy najbardziej, skontaktuj się z naszym zespołem PR i marketingu pod adresem media@maybel.pl. Możesz również odwiedzić naszą stronę internetową, aby znaleźć pliki do pobrania i zasięgnąć uzupełniających informacji – wszystko podajemy na mosiężnej tacy!

Mam inne pytanie, czy mogę?

Oczywiście. Spraw abyśmy czuli się zaskoczeni i z dumą informowali Cię o tym co robimy. Skontaktuj się z nami wysyłając maila na media@maybel.pl, uprzednio zapoznając się z zakładką O nas.