Wysyłka i zwroty

Jesteśmy przekonani, że będziesz zadowolony/a z zakupów na maybel, ale jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby proces ten przebiegł sprawnie i szybko. Rozumiemy, że zakupy unikalnych przedmiotów mogą być wyzwaniem, dlatego chcielibyśmy Cię poinformować o naszych zasadach wysyłki i zwrotów.

1. Sposób wysyłki.

maybel oferuje cztery wybrane formy dostawy: Paczkomat InPost, dostawa kurierem, usługa z wniesieniem Comfort (white glove delivery), transport własny (realizowany przez Sprzedawcę obiektów vintage i antyków).

Naszym celem jest zapewnienie Ci usługi najwyższej klasy. W zależności od adresu dostawy i wielkości Twojego zamówienia, określimy najbardziej efektywną opcję transportu, przypisaną do każdego produktu. Współpracujemy z wiarygodnymi i zaufanymi firmami kurierskimi, aby zapewnić, że przedmiot dotrze bezpiecznie i na czas.

W przypadku produktów vintage, większość Sprzedawców wysyła swoje produkty za pośrednictwem firm kurierskich, takich jak DPD, InPost lub UPS. Niektórzy Sprzedawcy mogą zdecydować się na wysłanie zamówienia inną firmą kurierską, pocztą lub usługami przesyłek paletowych.

Zawiadamiając o wysyłce zamówionych produktów, przekazujemy Ci także numer listu przewozowego, przypisanego do wybranej firmy transportowej bądź kurierskiej – pozwala on w przejrzysty sposób śledzić kroki przewoźnika lub kuriera odpowiedzialnego za dostawę.
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło na czas.

2. Czas wysyłki.

maybel oferuje wysyłkę na terenie całej Europy, a każdy Sprzedawca lub Producent ma własną politykę wysyłki. W przypadku większości produktów czas przetwarzania zamówienia krajowego wynosi od 1 do 3 dni roboczych. W określonych przypadkach wysyłka zwykle trwa od 5 do 14 dni roboczych, a nawet dłużej, w zależności od dostępności produktu, zdolności produkcyjnych, poziomu zapasów oraz miejsca dostawy.

W maybel zależy nam na pełnej przejrzystości i tworzeniu tak klarownych doświadczeń, jak to tylko możliwe. Na każdej stronie produktu zawarta jest informacja „wysyłka w ciągu”. Jest to szacowany czas od daty złożenia zamówienia do wysyłki produktu z miejsca nadania. Czas od wysyłki do dostawy do określonego miejsca docelowego zależy zarówno od odległości, jak i lokalnych przepisów obowiązujących w miejscu docelowym.

maybel oferuje również opcję odbioru osobistego produktu, wyłącznie pod warunkiem gdy ten jest zaklasyfikowany do kategorii vintage i Sprzedawca/Oferent wyraża na to zgodę. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru Twojego zamówienia.

Nie ma możliwości odbioru osobistego produktu współczesnego, gdyż maybel nie posiada swojego magazynu oraz sklepu stacjonarnego.

Jeśli złożyłeś/aś zamówienie na produkty współczesne od jednej marki z różnymi czasami wysyłki, wszystkie jego składowe wyślemy po ich całkowitym skompletowaniu, zgodnie z naszą polityką zrównoważonego rozwoju.

Przedmioty pochodzące od jednego Producenta/Sprzedawcy/Oferenta mogą zostać wysłane w osobnych opakowaniach.

Zamówienia zawierające przedmioty, od więcej niż jednego Producenta/Sprzedawcy/Oferenta, będą wysyłane w osobnych przesyłkach, z osobnymi kosztami wysyłki i terminami dostawy, w zależności od dostępności produktów. Otrzymasz oddzielne potwierdzenia e-mail dla każdej wysyłki.

W szczególnych sytuacjach, w okresie intensywnych miesięcy sprzedażowych, możliwe są nieoczekiwane przeszkody logistyczne, leżące po stronie Producentów/Sprzedawców, a także firm przewozowych, które mogą wpłynąć na wydłużenie procesu realizacji zamówienia.

Dynamicznie pogłębiony brak równowagi w globalnym łańcuchu dostaw, może spowodować ewentualne opóźnienia w realizacji przyjmowanych zamówień. Chcąc zapobiegać podobnym zjawiskom w przyszłości, maybel buduje zróżnicowaną sieć dostawców – zarówno lokalnych, jak i regionalnych.

Pragniemy jednak zapewnić, że cały nasz zespół rzetelnie pracuje nad utrzymaniem równego poziomu jak najlepszej obsługi i terminowości dostaw. Mamy opracowany proces, aby zminimalizować ewentualne opóźnienia oraz aby informować naszych Klientów o wszelkich zmianach w terminach dostaw.

Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji dostaw i wysyłek w przypadku:
a) opóźnień niezależnych od nas, a występujących na liniach produkcyjnych współpracujących z nami marek;
b) zachodzących na świecie konfliktów, mających jednoznaczny wpływ na terminową realizację zamówień;
c) powracających bądź nowo powstałych chorób cywilizacyjnych, kiedy nasze skupienie wiązać się będzie z niesieniem pomocy wszystkim z najbliższego i dalszego otoczenia;
d) dynamicznie pogłębiającym się brakiem równowagi w globalnym łańcuchu dostaw.

Dynamicznie pogłębiony brak równowagi w globalnym łańcuchu dostaw, może spowodować ewentualne opóźnienia w realizacji przyjmowanych zamówień. Chcąc zapobiegać podobnym zjawiskom w przyszłości, maybel buduje zróżnicowaną sieć dostawców – zarówno lokalnych, jak i regionalnych.

Pragniemy jednak zapewnić, że cały nasz zespół rzetelnie pracuje nad utrzymaniem równego poziomu jak najlepszej obsługi i terminowości dostaw. Mamy opracowany proces, aby zminimalizować ewentualne opóźnienia oraz aby informować naszych Klientów o wszelkich zmianach w terminach dostaw.

3. Koszty dostawy.

Koszty wysyłki są uzależnione od wielu czynników, takich jak waga i wymiary przedmiotu, jego wartość, miejsce docelowe i Twoje preferencje co do usługi kurierskiej.

Koszt dostawy jest wyświetlany podczas procesu zamawiania, przed dokonaniem płatności. maybel nie pobiera dodatkowych opłat za przesyłki, natomiast uprzejmie przypominamy, że niektóre produkty mogą podlegać ograniczeniom importowym lub eksportowym, w tym cłom i podatkom, w zależności od kraju, którego opłaty dotyczą. Jako Klient jesteś odpowiedzialny za uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów i za uregulowanie wszelkich należności związanych z importem lub eksportem produktu.

Podobnie Klienci, którzy dokonują zakupów z zagranicy, powinni pamiętać, że maybel nie jest odpowiedzialny za wszelkie opłaty związane z importem, takie jak cła, podatki, opłaty celne itp.

4. Miejsca docelowe wysyłki.

maybel realizuje wysyłki do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Jesteśmy również otwarci na rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb.

W przypadku gdy nasza platforma nie zapewnia dostawy do Twojego kraju, pozostawiamy otwartą drogę do skontaktowania się z nami w celu ustalenia opcji transportowych. Napisz do nas na adres hello@maybel.pl, a my sprawdzimy wszystkie możliwości.

Należy przy tym pamiętać, że koszty i czas dostawy będą się różnić w zależności od kraju odbiorcy oraz od wybranego sposobu dostawy. Prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat międzynarodowych przesyłek.

Jeśli chcesz dokonać zmiany adresu dostawy, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami. Jeśli zamówienie zostało zarejestrowane w systemie przewoźnika lub już wysłane, zmiana adresu nie jest możliwa.

Zasady wysyłki

1. Zamówienia wysyłane na adres strony trzeciej podlegają opłacie za dropshipping. Wszystkie koszty dostawy widoczne są w kartach produktów.

2. Zamówienia większych przedmiotów będą dostarczane “pod drzwi” lub “do krawężnika”, chyba że zaznaczono w zamówieniu opcję “white glove delivery “, tj. dostawę Comfort z wniesieniem – i za tę usługę zapłacono, finalizując zamówienie w koszyku.

Dostawa Comfort z wniesieniem (white glove delivery):
● w przypadku zamówień dotyczących przedmiotów wielkogabarytowych, maybel.pl oferuje dostawę z wniesieniem. Opcja ta przypisana jest wybranej grupie obiektów, a w koszyku widnieje pod nazwą “dostawa Comfort”,
● cena przypisana dostawie z wniesieniem nie podlega zmianom oraz negocjacjom,
● maybel może zrezygnować z wykonania usługi wniesienia przedmiotu, anulując złożone przez Klienta zamówienie, jeśli wykonanie to wiąże się z trudnościami logistycznymi (np. zbyt wąska klatka schodowa), o których Klient nie uprzedził lub których przed zamówieniem nie skonsultował, a które powodują, że realizacja usługi jest niemożliwa do spełnienia przez firmę transportową,
● w przypadku sytuacji opisanej w punkcie c), niezwłocznie po poinformowaniu o anulacji usługi i jednocześnie zamówienia, maybel zwróci przyjętą należność za transakcję na konto Klienta, z którego została zaksięgowana płatność.

3. Dostawy małych paczek będą realizowane przez platformę Furgonetka i Paczkomat InPost.

4. Przedmioty uznane za duże, delikatne lub wysyłane w ilości ośmiu lub więcej sztuk będą dostarczane na paletach, “do krawężnika” pod wskazany adres wysyłki.

5. Wszystkie czasy tranzytu pozostają w rękach przewoźnika i będą zwykle dostarczane od poniedziałku do piątku, wyłączając dni świąteczne.

6. Zmiany adresu dostawy muszą być dokonane odpowiednio przed wysyłką, gdy nie został jeszcze zarejestrowany transport w systemie firmy transportowej.

7. W oparciu o wymagania przewoźnika, mogą być naliczane dodatkowe opłaty za usługi opcjonalne, w tym “zadzwoń przed dostawą”, “Liftgate – usługa dostawy z klapą załadowczą ” i “dostawa z wniesieniem do mieszkania”.

Metody dostawy

Metoda dostawy i koszty z nią związane zostaną określone automatycznie na podstawie rozmiaru produktu w Twoim koszyku. Poniżej znajdziesz wykaz naszych sposobów dostawy i przybliżonych kosztów wysyłki, określanych przez firmy spedycyjne, z którymi maybel współpracuje. Będąc transparentnymi w swoich działaniach, maybel zapewnia, że nie pobiera dodatkowych opłat za koszty dostawy, poza tymi, które określa firma przewozowa.

Rozmiar przesyłkiPrzybliżony koszt wysyłki (z VAT)ProduktySpecyfikacja
EXTRA SMALL19 zł.Drobne przedmioty dekoracyjne, małe lampy, tkaniny, wzornikiPrzesyłki mieszczące się w podanych rozmiarach wysyłamy za pomocą serwisu Furgonetka. Kurier dostarcza przesyłki do drzwi klienta.
SMALL29 zł.Małe meble, lampy, stoliki kawowejak wyżej
MEDIUM49 zł.Krzesła, lampy podłogowe, małe dywanyjak wyżej
MEDIUM +99 zł.Otomany, ławki, średniej wielkości dywanyjak wyżej
MEDIUM ++149 zł.Fotele, krzesła, duże dywany1. Przesyłki mieszczące się w podanych rozmiarach wysyłamy kurierem DB Schenker lub za pomocą serwisu Furgonetka. Kurier dostarcza przesyłkę na palecie do krawężnika wskazanego przez ciebie adresu.Ta usługa nie obejmuje dostawy wewnętrznej, montażu elementów ani usuwania palet i opakowań.

lub

2. Przesyłki o rozmiarach Medium ++, Large oraz Extra Large mogą zostać dostarczone kurierem Zadbano wraz z wniesieniem, instalacją oraz usunięciem palet i opakowań. Taka dostawa wyceniana jest indywidualnie do każdego produktu i jej cena jest widoczna w karcie produktu.

LARGE 249 zł.Biurka, konsole, duże dywany
EXTRA LARGE349 zł. Meble wielkogabarytowe, sofy, regały, stoły
SPRZEDAWCA – TRANSPORT WŁASNY200 – 600 zł.Meble wielkogabarytowe, sofy, regały, stoły, biurka, konsole, dywany, fotele, krzesłaPrzesyłki będą dostarczone prywatnym transportem na wskazany adres metodą Comfort – white glove delivery – z usługą wniesienia do mieszkania.
PRZESYŁKI ZAGRANICZNEwycena indywidualna w zależności od kraju przeznaczeniaallAby uzyskać wycenę napisz na adres hello@maybel.pl

Polityka zwrotów i reklamacji

Życzylibyśmy sobie, abyś był/a w pełni usatysfakcjonowany/a z zakupów w maybel, jednak rozumiemy, że zdarzają się nieoczekiwane sytuacje. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony/a ze swojego zamówienia, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania.

maybel oferuje program ochrony Kupującego, który zapewnia naszym klientom bezpieczeństwo w przypadku niezgodności produktu z opisem, uszkodzenia podczas transportu lub problemów z jakością. Program gwarantuje zwrot pieniędzy w przypadkach wskazanych powyżej.

Aby zainicjować zwrot, zaloguj się do swojego konta klienta i przejdź do historii zamówień, ewentualnie skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który dostarczy Ci niezbędnych informacji i instrukcji. Informacje, które nie zostaną podane w formularzu zwrotu lub reklamacji, mogą spowodować opóźnienie w przetwarzaniu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być zachowany w oryginalnym stanie i opakowaniu. Po otrzymaniu produktu sprawdzimy go i dokonamy zwrotu środków lub wymiany tylko wówczas, gdy proces zakończy się akceptacją po naszej stronie. W przypadku zwrotów z powodu błędów lub wad produktów, zwrócimy również koszty wysyłki. W przypadku zwrotów z innych powodów, koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.

Nie oferujemy bezpośrednich wymian. Zamówienie można wymienić poprzez zwrot należności przez maybel i złożenie nowego zamówienia.

Zasady zwrotów i reklamacji

1. Dowód zakupu.

Dowód zakupu jest wymagany do wymiany, uznania lub zwrotu pieniędzy za kwalifikujące się przedmioty.

Akceptujemy następujące dowody zakupu:
● dokument sprzedaży (obejmuje on wydrukowany dokument lub dokument elektroniczny: paragon, fakturę lub elektroniczne potwierdzenie zamówienia),
● list przewozowy,
● numer zamówienia,
● numer rejestru karty podarunkowej.

Możemy również zweryfikować dowód zakupu na podstawie wyciągu bankowego, wskazującego na użycie karty płatniczej lub karty kredytowej, płatności BLIK – zarejestrowanych w momencie zakupu na platformie maybel lub adresu e-mail użytego do otrzymania e potwierdzenia zakupu. Nie przyjmujemy żadnych przedmiotów do zwrotu lub wymiany bez autoryzowanego dowodu zakupu.

2. Przedmioty niepodlegające zwrotowi.

Przedmioty wymienione poniżej nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Koszty wysyłki i obsługi zamówień z nimi związanymi również pozostają bez prawa do zwrotu.

Do zwrotu nie kwalifikują się:
● przedmioty bez dowodu zakupu,
● przedmioty używane i/lub uszkodzone w wyniku normalnego zużycia,
● przedmioty zakupione jako sprzedaż ostateczna,
● meble na specjalne zamówienie/wykonane na zamówienie,
● produkty personalizowane,
● wszystkie meble na wymiar,
● żywe rośliny.

3. Meble na wymiar i personalizacja.

Przed złożeniem zamówienia na meble na wymiar lub personalizowane, ze względu na ich unikalny charakter i dostosowanie do indywidualnych potrzeb, upewnij się, że powzięcie decyzji o zakupie będzie zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Takie zamówienia są wykonywane z uwzględnieniem szczegółowych wymagań i Twoich preferencji, co sprawia, że ​​są to produkty niestandardowe i trudne do ponownej sprzedaży. W związku z tym produkty zamówione według Twojej specyfikacji nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Jeśli jednak produkt niestandardowy lub spersonalizowany (w tym: wyborem tkaniny) zostanie dostarczony z wadą fabryczną lub uszkodzeniem powstałym podczas transportu, naprawimy go, wymienimy wadliwy element, całkowicie eliminując defekty. Jeśli nie będzie to możliwe, zorganizujemy wymianę produktu na nowy – bez wad. maybel zastrzega sobie prawo do określenia najlepszego sposobu postępowania.

I. Nie zaiskrzyło? Chcesz zwrócić produkt? | Zwrot produktu.

1.1. Zwrot uznaje się za przyjęty do weryfikacji wyłącznie po zgłoszeniu go przez Kupującego i autoryzacji przez maybel.pl. Zwroty nieautoryzowane przez firmę maybel lub odrzucone podlegają opłacie za uzupełnienie zapasów i ich magazynowanie w wysokości 30% ceny detalicznej produktu.

1.2. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu i dokonać zwrotu zamówienia bez podania przyczyny. Wymogiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. W przypadku odstąpienia od umowy wszelkie dokonane przez Ciebie płatności, zostaną zwrócone niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia fizycznego przejęcia produktu przez maybel.pl.

1.3. Zwrot płatności dokonanych kartą kredytową lub przelewem elektronicznym następuje na
rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, chyba że została wyraźnie określona inna ścieżka zwrotu. Sklep maybel.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do momentu odebrania produktów lub dostarczenia przez Ciebie dowodu nadania zwrotu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

1.4. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów
użytkowania. Jako Klient ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem jego nieprawidłowego zastosowania bądź naniesienia na produkt wad i uszczerbków. W przypadku, gdy zwracany towar jest niekompletny lub nosi ślady użytkowania wykraczające poza przypisane produktowi, maybel.pl zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub do obniżenia zwracanej kwoty, nawet o równowartość wartości towaru uszkodzonego.

1.5. Autoryzowane zwroty muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniom i dotrzeć w idealnym, nadającym się do dalszej sprzedaży stanie. maybel nie jest odpowiedzialny za dostarczenie opakowania zwrotnego.

1.6. Po otrzymaniu zawiadomienia o odstąpieniu od umowy, potwierdzimy je poprzez przesłanie
informacji na Twój adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu,
złożone po terminie 14 dni, nie wywołuje skutków prawnych.

1.7. W procesie rozpatrywania zgłoszenia, otrzymasz od nas adres, na który skierujesz paczkę ze zwracanym przedmiotem. Trafi on bezpośrednio do magazynu Sprzedawcy lub Producenta. Produkty odesłane pod niewłaściwy adres – którego nie określił w procesie rozpatrywania zwrotu maybel – nie będą przyjęte i zostaną zwrócone na Twój koszt.

1.8. Możesz anulować zamówienie przed jego wysłaniem, otrzymując zwrot 100% wartości zamówienia. Po prostu daj nam znać – napisz na hello@maybel.pl. Wszystkie zwroty należności zostaną przetworzone w ciągu 14 dni od przyjęcia zgłoszenia, a ich wykonanie poprzedzimy wystawieniem faktury korygującej.

1.9. Prosimy pamiętać, że niektóre produkty, takie jak antyki i meble z epoki, mogą mieć pewne ograniczenia dotyczące zwrotów lub wymiany. Ograniczenia te związane są z unikalnymi właściwościami produktów, które mogą wpłynąć na ich wartość. Uprawnienia Konsumenta lub Klienta, któremu przysługuje prawo konsumenta do odstąpienia od umowy, nie dotyczą i nie odnoszą się do produktów prefabrykowanych oraz tworzonych na indywidualne zamówienie.

1.10. Końcówki serii, produkty z etykietą %, obniżającą wartość przedmiotu, odpowiednio oznaczone na stronie maybel.pl, są uważane za sprzedaż ostateczną i nie podlegają zwrotowi.

1.11. maybel.pl nie ponosi odpowiedzialności za różnice między rzeczywistym, a wyświetlanym na ekranie kolorem produktu. Każdy monitor czy ekran wyświetla i interpretuje barwę lub fakturę przedmiotu w sposób różny i wielowymiarowy.

II. Twój produkt jest uszkodzony? | Reklamacja produktu.

2.1. Przykładamy niezwykle dużo uwagi do sposobu pakowania i estetyki opakowania naszych przedmiotów, chcąc całkowicie wyeliminować sytuację, w której informujesz nas o jakimkolwiek drobnym uszczerbku widniejącym na Twoim produkcie. Pamiętaj proszę, że w przypadku obiektów vintage – szczególnie tych charakterystycznie naznaczonych przez czas – zgłoszenia reklamacji możesz dokonać tylko wtedy, kiedy produkt posiada znamiona zużycia inne od tych, o których informujemy w jego opisie.

2.2. Uszkodzenie produktu w trakcie dostawy powinno zostać zgłoszone natychmiast, a najpóźniej w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki. Czas ten obejmuje również dostawy dla projektów z odległymi terminami realizacji. Pamiętaj, aby zgłosić wszelkie potencjalne roszczenia w ciągu 48 godzin. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji zgłoszonych poza tym limitem (nie dotyczy to roszczeń gwarancyjnych).

Uprzejmie prosimy, abyś udokumentował/a szkodę (tj. wadę produktu lub opakowania) w obecności kuriera i w momencie odbioru. Brak posiadanego protokołu szkody, spisanego w porozumieniu z przedstawicielem firmy kurierskiej, może stanowić podstawę odrzucenia reklamacji. Protokół to dokument potwierdzający fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowy dowód w procesie reklamacyjnym. Kurier może posiadać druk protokołu szkody przy sobie, ale nie jest to jego obowiązkiem. Jeżeli go nie posiada, przygotuj czystą kartkę papieru i opisz wszystkie szkody i zniszczenia, jakie zostały zauważone. Upewnij się, że protokół został podpisany przez kuriera i przez Ciebie jako odbiorcę. Dokładność jego sporządzenia, precyzja sformułowań i opisów wpływa na decyzję firmy kurierskiej, a czas jej rozpatrywania zajmuje zwykle od 2 do 4 tygodni. O rozpoczęciu procesu reklamacyjnego zostaniesz niezwłocznie powiadomiony.

Po otrzymaniu zgłoszenia, maybel dokona weryfikacji i podejmie decyzję o wymianie produktu lub zwrocie środków.

2.3. O reklamacji innej niż wynikającej z transportu, poinformuj nas w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu przejęcia zamówienia. Będziemy pracować nad rozwiązaniem problemu tak szybko, jak to możliwe, by zapewnić Ci wymianę lub pełny zwrot środków.

Pamiętaj – aby reklamować produkt, należy zachować jego oryginalne opakowanie. Nie wyrzucaj wadliwego produktu, dopóki nie otrzymasz od nas wskazań i instrukcji. Brak zwrotu wadliwego produktu może spowodować naliczenie opłaty za produkt zastępczy. Ponadto zwrócone produkty, które okażą się sprawne, mogą nie kwalifikować się do zwrotu lub mogą podlegać opłacie za uzupełnienie zapasów lub za specjalne zamówienie, zrealizowane na Twoje żądanie produktu zastępczego.

2.4. Jako Kupujący/a jesteś zobowiązany/a do przestrzegania zaleceń dotyczących pielęgnacji i konserwacji, nabytych na stronie internetowej maybel.pl przedmiotów. Nieustosunkowanie się do wymogów i instrukcji zawartych na naszej stronie, czego efektem będzie zniszczenie bądź skrócenie o cechy użytkowe żywotności produktu, nie będzie stanowić podstaw do złożenia i weryfikacji reklamacji przez maybel.

2.5. Jeśli napotkałeś/aś na problemy związane z dostarczoną paczką bądź czegoś brakuje w Twoim zamówieniu – nasz zespół służy pomocą. Wypełnij formularz reklamacji znajdujący się w historii Twoich zakupów lub kliknij okno poniżej, a skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

ZGŁOŚ ZWROT

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ

W maybel nieustannie doskonalimy proces bezproblemowego doświadczenia zakupowego. Mamy nadzieję, że nasza polityka dostaw i zwrotów zapewni Ci poczucie bezpieczeństwa podczas dokonywania zakupów na naszej platformie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem obsługi klienta, który z przyjemnością Ci pomoże. Wyślij wiadomość na adres hello@maybel.pl.

Więcej szczegółowych informacji, dotyczących prawa do namysłu, znajdziesz w Polityce prywatności maybel.