Polityka zwrotów i reklamacji

Pragniemy, abyś był(-a) w pełni zadowolony(-a) z zakupów w maybel, jednak rozumiemy, że zdarzają się nieoczekiwane sytuacje. Aby problemy nie pozbawiły nas przyjemności dnia codziennego, przedstawiamy kilka wskazówek, za pomocą których wspólnie rozwiążemy powstałe niedogodności.

Uszkodzenie produktu

Twój produkt jest uszkodzony? | Reklamacja

Przykładamy niezwykle dużo uwagi do sposobu pakowania i estetyki opakowania naszych przedmiotów, chcąc całkowicie wyeliminować sytuację, w której informujesz nas o jakimkolwiek drobnym uszczerbku widniejącym na Twoim produkcie. Pamiętaj proszę, że w przypadku obiektów vintage – szczególnie tych charakterystycznie naznaczonych przez czas – zgłoszenia reklamacji możesz dokonać tylko wtedy, kiedy produkt posiada znamiona zużycia inne od tych, o których informujemy w jego opisie.

Uszkodzenie produktu w trakcie dostawy powinno zostać zgłoszone natychmiast, a najpóźniej w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki. Czas ten obejmuje również dostawy dla projektów z odległymi terminami realizacji. Pamiętaj, aby zgłosić wszelkie potencjalne roszczenia w ciągu 48 godzin. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji zgłoszonych poza tym limitem (nie dotyczy to roszczeń gwarancyjnych).

Uprzejmie prosimy, abyś udokumentował(-a) szkodę (tj. wadę produktu lub opakowania) w obecności kuriera i w momencie odbioru. Brak posiadanego protokołu szkody, spisanego w porozumieniu z przedstawicielem firmy kurierskiej, może stanowić podstawę odrzucenia reklamacji.

Protokół to dokument potwierdzający fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowy dowód w procesie reklamacyjnym. Kurier może posiadać druk protokołu szkody przy sobie, ale nie jest to jego obowiązkiem. Jeżeli go nie posiada, przygotuj czystą kartkę papieru i opisz wszystkie szkody i zniszczenia, jakie zostały zauważone. Upewnij się, że protokół został podpisany przez kuriera i przez Ciebie jako odbiorcę.

Dokładność jego sporządzenia, precyzja sformułowań i opisów wpływa na decyzję firmy kurierskiej, a czas jej rozpatrywania zajmuje zwykle od 2 do 4 tygodni. O rozpoczęciu procesu reklamacyjnego zostaniesz niezwłocznie powiadomiony. Po otrzymaniu zgłoszenia, maybel dokona weryfikacji i podejmie decyzję o wymianie produktu lub zwrocie pieniędzy.

O reklamacji innej niż wynikającej z transportu, poinformuj nas w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu przejęcia zamówienia. Będziemy pracować nad rozwiązaniem problemu tak szybko, jak to możliwe, by zapewnić Ci wymianę lub pełny zwrot pieniędzy.

Pamiętaj – aby reklamować produkt, należy zachować jego oryginalne opakowanie. Nie wyrzucaj wadliwego produktu, dopóki nie otrzymasz od nas wskazań i instrukcji. Brak zwrotu wadliwego produktu może spowodować naliczenie opłaty za produkt zastępczy. Ponadto zwrócone produkty, które okażą się sprawne, mogą nie kwalifikować się do zwrotu lub mogą podlegać opłacie za uzupełnienie zapasów lub za specjalne zamówienie, zrealizowane na Twoje żądanie produktu zastępczego.

Jako Kupujący(-a) jesteś zobowiązany(-a) do przestrzegania zaleceń dotyczących pielęgnacji i konserwacji, nabytych na stronie maybel.pl przedmiotów. Nieustosunkowanie się do wymogów i instrukcji zawartych na naszej stronie, czego efektem będzie zniszczenie bądź skrócenie o cechy użytkowe żywotności produktu, nie będzie stanowić podstaw do złożenia i weryfikacji reklamacji przez maybel.

Jeśli napotkałeś(-aś) na problemy związane z dostarczoną paczką bądź czegoś brakuje w Twoim zamówieniu – nasz zespół służy pomocą. Wypełnij formularz reklamacji znajdujący się w historii Twoich zakupów lub kliknij okno poniżej, a skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ

Zwrot produktu

Nie zaiskrzyło? Chcesz zwrócić produkt? | Zwrot produktu

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu i dokonać zwrotu zamówienia bez podania przyczyny. Wymogiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. Produkt musi być nieużywany i pozbawiony jakichkolwiek wad lub śladów użytkowania. Jeśli przedmiot zostanie zwrócony w stanie, w którym nie można go odsprzedać, zamówienie będzie odesłane i zostaną naliczone dodatkowe koszty za wysyłkę. Jako Klient ponosisz koszty wysyłki związane ze zwrotem.

W procesie rozpatrywania zgłoszenia, otrzymasz od nas adres, na który skierujesz paczkę ze zwracanym przedmiotem. Trafi on bezpośrednio do magazynu Sprzedawcy lub Producenta. Produkty odesłane pod niewłaściwy adres – którego nie określił w procesie rozpatrywania zwrotu maybel – nie będą przyjęte i zostaną zwrócone na Twój koszt.

Zawsze możesz anulować zamówienie przed jego wysłaniem, otrzymując zwrot 100% wartości zamówienia. Po prostu daj nam znać – napisz na hello@maybel.pl. Wszystkie zwroty należności zostaną przetworzone w ciągu 14 dni od przyjęcia zgłoszenia, a ich wykonanie poprzedzimy wystawieniem faktury korygującej.

maybel nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice między rzeczywistym, a wyświetlanym na ekranie kolorem produktu. Każdy monitor czy ekran wyświetla i interpretuje barwę lub fakturę przedmiotu w sposób różny i wielowymiarowy.

Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz w zakładce Polityka zwrotów i reklamacji. Zachęcamy do zapoznania się z nią przed dokonaniem zakupu, aby mieć pewność, że spełnia on Twoje oczekiwania.

ZGŁOŚ ZWROT